Sąlygos ir Taisyklės

    PIRKIMO TAISYKLĖS

   1. Bendrosios nuostatos.

   1.1.  Šios prekių pirkimo – taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir pareigas Pirkėjo įsigyjant prekes el. šiandien.

   1.2.  Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų reikalavimus. Pirkėjas informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el. paskirti Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.

   1.3.  Pirkti el. šiandien www. raktava.lt turi teisę:

       1.3.1. Fiziniai ir juridiniai asmenys;

   1.4.  Pardavėjas, patvirtinamas taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis taisyklėmis 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. šiandien.

   1.5.  Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. gauti suformavęs prekių krepšelį, nurodęs tikslų pristatymo adresą (jei pristatymas) ir kontaktinį numerį, pasirinkęs atsiskaitymo telefono būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžiamomis „Patvirtinti užsakymą“

   1.6.  Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el. šiandien.

   2. Asmens duomenų apsauga.

   2.1.  Pirkėjas, užsakydamas prekes, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamumą įvykdymui būti Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę arba įmonės rekvizitus, pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresu.

   2.2.  Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, kad pateiktų Pirkėjo asmens duomenis būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo el. metu, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės prekybos tikslai.

   2.3.  Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo el. tikslus, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodyta el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.

   2.4.  Pirkėjas, užsiregistruodamas el. aš užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.

   3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.

   3.1.  Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

   3.2.  Pirkėjas turi teisę įsigyti prekių – pardavimo sutarties su el. parduotuve, iš anksto pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų atveju nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus.

   3.3.  Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.

   3.4.  Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes, už jau sumokėjęs sutartą kainą.

   3.5.  Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenis, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

   3.6.  Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytas susisiekimo priemonėmis.

   3.7.  Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigojimų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

   4.  Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.

   4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

   4.2.  Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

   4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje.

   4.4.  Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu, jei pirkėjas užsako ir sumoka už prekės/prekių pristatymą.

   5.  Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.

   5.1.  El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.

   5.2.  Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinkite užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.

   5.3.  Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM.

   5.4.  Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

   5.4.1.  Atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el. bankininkystės sistema. Pinigus Pirkėjas perveda į el. parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą, nurodytą išankstinėje sąskaitoje. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko el. bankininkystės sistemoje. Mokėjimo paskirties laukelyje Pirkėjas privalo nurodyti išankstinės sąskaitos numerį.  Jei Pirkėjo sąskaitą apmoka kitas asmuo, Mokėjimo paskirties laukelyje taip pat būtina nurodyti Pirkėjo vardą ir pavardę.

   5.4.2.  Atsiskaitymas banko pavedimu – tai išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių, perveda pinigus į el. parduotuvės banko sąskaitą.

   5.4.3.  Grynaisiais pinigais, atsiimant prekes savarankiškai.

   5.5.  Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

   6.  Prekių pristatymas/atsiėmimas.

   6.1.  Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą, tikslų pašto kodą ir kontaktinį telefono numerį, kuriuo kurjeris galėtų Pirkėjui prisiskambinti. Be pardavėjo žinios, Pirkėjas neturi teisės prašyti kurjerio pakeisti pristatymo adresą.  Dėl pristatymo adreso keitimo Pirkėjas turi tartis atskirai su Pardavėju. Pirkėjui nurodžius netikslų/klaidingą pristatymo adresą, pašto kodą ar telefono numerį, Pardavėjas neatsako už Pirkėjo klaidą, ir, Pardavėjui patyrus papildomų transportavimo išlaidų, pirkėjas įsipareigoja šias papildomas išlaidas apmokėti.

   6.2.  Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

   6.3.  Prekes pristato Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

   6.4.  Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis el. parduotuvėje nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas

   6.5.  Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

   6.6.  Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija. Pretenziją dėl trūkumų pirkėjas gali pareikšti el. paštu info@raktava.lt per tris dienas nuo siuntos gavimo. Vėliau gautos pretenzijos nagrinėjamos nebus.

   6.7.  Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.

   6.8.  Formuodamas užsakymą, pirkėjas (galioja tik didmenininkams) turi galimybę pasirinkti savarankišką prekių atsiėmimą iš fizinės parduotuvė Luokės g. 50 Telšiai. Pasirinkus tokį prekių atsiėmimo būdą, pirkėjas įsipareigoja prekes atsiimti per tris dienas. Neatsiėmus užsakytų prekių per tris dienas, užsakymas gali būti anuliuojamas. Apmokėti išankstinę sąskaitą per šį laikotarpį pirkėjas gali išankstiniu pavedimu arba gali atsiskaityti grynaisiais pinigais, atsiimant prekes. Rezervuotos prekės sandėlyje saugomos tris dienas. Jei pirkėjas apmoka sąskaitą pasibaigus nustatytam sąskaitos apmokėjimo laikotarpiui, o rezervuotos prekės sandėlyje nebėra, pirkėjui pinigai grąžinami savaitės bėgyje, atskaičius UAB RAKTAVA patirtus banko mokesčių nuostolius UAB RAKTAVA naudai.‘

   6.9.  Prekės, kurios atsiimamos savarankiškai, išduodamos darbo dienomis nuo 8 iki 16 val. Atsiimant prekes savarankiškai, rekomenduojama pasiruošti pasakyti savo užsakymo numerį.

   7.  Prekių kokybės garantijos.

   7.1.  Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

   7.2.  Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

   7.3.  Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.

   7.4.  Pardavėjui tam tikroms prekių rūšims nesuteikus kokybės garantijos, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.

   8.  Prekių gražinimas ir keitimas.

   8.1.  Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

   8.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, prieš tai informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytu el.pašto adresu apie planuojamą grąžinimą, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, prekės kodą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.

   8.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

   8.3.1.  grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

   8.3.2.prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

   8.3.3.  prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

   8.3.4.  grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

   8.3.5.  grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

   8.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

   8.5. Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti į UAB RAKTAVA buveinę Luokės g. 50 Telšiai. SVARBU: Autobusų siuntų tarnyba ar Lietuvos paštas iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą arba pristatyti patiems.

   8.6.  Grąžinant gautą ne tą prekę/prekes, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

   8.7.  Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

   8.8.  Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d. d. po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

   8.9.  Tuo atveju, kai kurjeris atveža Pirkėjui prekę, bet Pirkėjas nebenori prekės priimti ir atsisako siuntos, Pirkėjui grąžinami tik už prekę sumokėti pinigus, ty atskaičius transportavimo (tiek siuntos atvežimo, tiek siuntos grąžinimo Pardavėjui) išlaidas.

   9.  Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.

   9.1.  Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už atsiradusį padarinį ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

   9.2.  Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve.

   9.3.  Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamas Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

   9.4.  Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

   9.5.  Jei Pardavėjo el. neten yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklų neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenų neatstovauja.

   9.6.  Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.

   10.  Rinkodara ir informacija.

   10.1.  Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. įvairias akcijas.

   10.2.  Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas panaikina arimas galioja tik toliau, t. y. nuo jų atlikimo momento.

   10.3.  Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytas susisiekimo priemonėmis.

   10.4.  Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės „Kontaktai“ nurodytas telefonas ir el. pašto adresai.

   10.5.  Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl interneto ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų.

   11.  Baigiamosios nuostatos.

   11.1.  Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.

   11.2.  Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR nustatyta tvarka.